Mandatory first post

Standard

Nou, hier issie dan, mijn nieuwe craftblog. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het nu zal gaan schrijven in het Nederlands, het Engels, of zelfs allebei zoals ik een aantal anderen heb zien doen. Het voordeel van tweetalig is dat het iedereen leesbaar is, het nadeel is dat ik dan alles dubbel moet schrijven ;)

Ik heb wat gespeeld met de layout, maar eigenlijk ben ik vanavond vooral bezig geweest met het bewerken van mijn sidebar en het toevoegen van links naar andere websites en blogs. De komende dagen ga ik proberen een aantal van mijn oudere gemaakte dingen te plaatsen, zodat er in ieder geval iets te zien is hier tot dat ik weer nieuwe foto’s heb van dingen waar ik aan gewerkt heb. Ik betwijfel of veel mensen mijn nieuwe blog zullen lezen op dit moment, maar hopelijk komt daar in de nabije toekomst verandering in.

***

Well, here it is, my new craftblog. I have not yet figured out what language to write in; English, Dutch, or maybe both like I have seen quite a few others do. The advantage of bi-langual is that the blog will be understandable for everybody, the disadvantage is that I have to write everything twice ;)

I have been playing around with the layout some, but mainly have used the time I had this evening to add some stuff to the sidebar of the blog with links to other websites and blogs. The coming days I am going to try and post a couple of previous things I have created, so at least there is something to look at until I can post new examples of things I have been working on. For now I doubt that many will actually READ this blog, but maybe overtime some will :)

2 responses »

  1. Hallo Ester, wat leuk dat je een blog bent begonnen! Succes ermee en ik wil je ook even bedanken voor alle leuke commentaren die je op mijn blog hebt achter gelaten!ik ben benieuwd wat er straks bij jou te zien zal zijn en kom zeker weer kijken!Hartelijke groet,Hetty

  2. Hoi Hetty,Sinds een jaar of wat had ik een craftblog op livejournal – maar na wat verhuizingen van internet provider etc zijn daarvan inmiddels alle links naar plaatjes verouderd etc, en ik had gewoon zin in een nieuwe plek. Ik zie zoveel van jullie hier op Blogger dat ik dacht “daar ga ik ook heen”.Bedankt voor je reactie, de eerste op mijn nieuwe blog!! :) Ik ga zeker m’n best doen weer lekker te knutselen en plaatjes te posten.

leave a comment

