workshop

Standard

Zojuist heb ik me opgegeven voor de workshop “puzzelboekje” bij Scrapland in Amsterdam. Een aantal jaar geleden heb ik in bij The Rubber Stamplady in Huntsville, AL USA* één keer eerder een workshop gevolgd en dat was erg leuk. Ik ben benieuwd en heb er zin in!!
* Ik mis alle super craftwinkels die ik daar in de buurt had!! :)

**

I just registered myself for a workshop at Scrapland in Amsterdam. Once before I followed a workshop at The Rubber Stamplady in Huntsville, AL USA* and that was a lot of fun. Looking forward to it!
* I miss having all those wonderful craftstores around!! :)

leave a comment

