Day 20 AEDM: more craftsupplies*

Standard

*(as if I didn’t have enough already!!)

During a quick visit to the Action (a discounter) this afternoon, I couldn’t help but pick up some more craft material and supplies. /giggles They had supercheap sets of unmounted christmas/winter-themed stamps (grabbed 4 of those) and a whole bunch of cardstock and the like (of which I also grabbed some). Also got me a package of babywipes, to try out some new technique I learned about recently.

When trying to take a quick pic of the new goodies (with my phone, sorry for the crap quality) some of our cats ofcourse had to come check everything out. They too curious for their own good I am telling ya! :-) So here’s my new stuff including some crafty curious kitties!

From left to right: Nero (up front), Maybe (in the back) and Indy (on the chair next to the table). Aren’t they cuties?!

6 responses »

  1. Ik las pas iets over hoe je met behulp van distress inkt en babydoekjes heel mooie achtergronden voor kaarten/ATCs etc kon maken. Dus dat wil ik eens zelf uitproberen! :) Zoals dit bijvoorbeeld, hoewel de uitleg die ik gekregen heb niet gebruik maakte van zo'n roller maar gewoon met het zelf wrijven over de inkt.

    Toen ik net googlede naar een uitleg hierover (met plaatjes hah zodat ik het me beter kan voorstellen;)) kwam ik ook nog een andere techniek tegen waarbij babydoekjes gebruikt worden die ik ook erg leuke resultaten vond geven. Dus denk dat ik die ook maar aan mijn te-proberen-lijstje toe voeg.

    Wist je trouwens dat je met je LJid ook berichtjes kunt achterlaten op Blogger, via openID? Gewoon ter informatie hoor, als je het zo prettiger vind is het ook prima! :)

  2. Ja, gaaf heh? Heb er zoveel mooie dingen mee gemaakt gezien dat ik het nu zelf eens wilde proberen.

    Deze vind ik ook super gaaf. Eerst maak je met de 'solid' stempel en verschillende kleuren inkt de gevlekte achtergrond en daarna stempel je er de details van de vlinder overheen. Zo gaaf. Alleen jammer dat ik deze stempelset niet heb (hebbu!! :p), ook niets wat erop lijkt.. Op het verlanglijstje wellicht maar? ;)

    Maf dat het niet werkte met openID. Gebruik dit zelf eigenlijk nooit, aangezien ik verschillende dingen apart wil houden zegmaar en eigenlijk “overal” wel een login heb lol als craftyvox ofzo :)

leave a comment

